torsdag, december 26

Julklappar

Så var det dags att skryta om julklapparna man fått då... haha, nej, jag tycker inte att det har så mycket med att skryta egentligen. Jag tycker att det är kul att se vad andra fått i julklapp, födelsedagspresent, osv. Så därför brukar jag också lägga ut vad jag fått, om andra tycker samma som mig.
Om ni inte vill kolla... så behöver ni inte! ;)

(går i radordning, uppifrån)

1. I den stora lådan som det står sony på så är det en stereo med två stora högtalare. Älskar den! Bra mycket bättre ljud en i min förra lilla radio. ;)

2. En bruk full med godis...!

3. Body lotion och shower geel som doftar sjukt gott! Fick dessa i paketleken med miss amigos.

4. Lite filmer. The host och hela The Twilight Saga.

5. Macro grejs till kameran. Skrivit ett inlägg om detta förut någon gång, det är typ som förstoringsglas som man sätter fast på objektivet så att man kan extrema närbilder. Jättebra!

6. Ett gänglås + nyckelring till zoomen, så att ingen ska ta den. ;)

7. Presentkort på The body shop och bokakademin (den sista var egentligen en sen födelsedagspresent).

8. Böcker. Några från serien House of night, en bok om foto och redigering och en om one direction... ja, där ser man.

9. Tre stycken body butters från The body shop med olika juldofter - peparkaka/cola, lingon och vanilj. Älskar vaniljen, tänker på vaniljglass och jag älskar vaniljglass!

10. Lite kort och pengar.

11. Ett nytt stativ. Haha, det behövdes.. det gamla är... inte så bra direkt. Detta däremot är super, tog en massa egopix i spegeln med det igår. ;D


Sedan fick jag även en "doftpåse", en bok (Boktjuven) och en snögubbe-bruk med skumtomtar som inte är med på bilden.

Vad fick ni i julklapp? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)