fredag, december 27

Mellandags shopping

Hello!
Hoppas att ni har ett bra lov. Själv slappar jag dagarna lång. Tillbringar mornarna framför film på TV'n (det går så mycket bra nu!) och gör lite andra så grejer resten av dagen.
Idag har jag dock tagit mig ut ur huset för att åka till mellandagsrean. Det är finns så himla mycket grejer så man hittar ingenting! Det ända jag köpte som verkligen var på rea var två julpapper... till nästa jul...
Sedan hittade jag en klänning till nyår (då jag för övrigt inte vet vad jag ska hitta på...) och en passande blomsterkrans. Min kärlek till klänningar bara växer! Denna  har ärmar i spets och är öppen en bit på ryggen.. ni ser bilderna här under.

Nu ska jag göra mig i ordning för nästan 3 timmar i biosalongen med familjen. Ska se hobbit i 3D. Vi får hoppas att den är bra. Gärna bättre än den första för den var lite långtråkig...
Ha det bra!


2 kommentarer:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)