onsdag, december 4

Föreläsning mm.

Hejsan hojsan!
Sitter och kollar på bonde söker fru men såg precis klart julkalendern (visste inte hur jag skulle formulera den meningen). Men den (julkalendern) börjar ju bli riktigt bra! :) Tycker att skådespelarna är väldigt bra, även barnen.

Var på en föreläsning på måg idag. Den var väl bra men jag visste redan mycket. När vi skulle tillbaka till skola bestämde vi oss att gå till en busshållplats som låg lite längre bort så att vi skulle få sittplats på bussen. Problemet var bara att vi gick till fel busshållplats och fick vänta i typ 10 extra min. Det kanske inte låter så mycket men det gav oss typ 10 minuter att äta - så ja, det är inte så mycket!

Efter skolan, var det äta, läxor och sedan träning.
I morgon har vi typ obligatorisk teori på innebandyn så jag måste åka och förlora massa pluggtid. Men så är det. Får effektivplugga när jag kommer hem istället.
May the force be with you 

Om ni känner för att ha lite roligt så kolla på denna videon! (gör det ändå förresten)
Jag har skrattat så att jag gråtit och fått ont i magen flera gånger åt denna videon. Man dör typ av skratt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)