torsdag, december 5

Lite storm och sånt..

Hej hej! Jag är här och har inte blåst bort! ;)
Det är ju typ storm här om ni missat det. Fast det är tur att man inte bor i skåne i varje fall för Sven verkar vilja bråka extra mycket där. Stormen heter Sven om ni missat det.

Dagen började bra och jag kom riktigt långt på mitt science arbete, men gick utför och slutade med ett spanskaprov där det kom saker som vår lärare inte sagt skulle vara med. Blev rätt sur eftersom att jag kunde det andra.
Sedan spöregna det när jag gick till bussen, det var fullt i busskuren och bussen var sen (som vanligt).
Jobbade lite på religionsprojektet innan jag åkte iväg på lagmötet.

I morgon hade jag och Helena tänkt att sticka iväg till jul på Liseberg efter skolan. Vi får hoppas att stormen inte hindrar oss bara. Men den ska ju avta i morgon (peppar peppar).
Hoppas ni inte båts bort än!
Ses

Update: Nu snöar det!
I morgon kör vi på jul..

 Finaste helena!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)