söndag, december 22

Adventskalender - lucka 4


Så har vi kommit fram till fjärde advent och sista luckan i adventskalendern. Den är lite försenad men det är för att det är något alldeles speciellt. Nämligen en videoblogg!

Nu är det bara två dagar kvar till julafton och dags att fixa till några sista julkort. Här kommer i varje fall lite tips på julkort som jag fixat ihop.
Som jag säger i videon så kanske ni inte vill göra på exat samma sätt eller inte har de rätta grejerna, men det är bara lite tips till er som sitter fast i idetorka (eller sitter fast i snön utan ideér).

Observera att jag växlar från att vara, ja, normal, till totalt oseriös. Detta märks redan efter 10 sekunder...


Så det var min adventskalender. Hoppas att ni tyckte att det var en rolig grej. Kanske ska jag fortsätta med den nästa år?
God Jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)