lördag, mars 8

Sunny saturday

Hello!
Sitter och kollar lite på Mellofinalen (är det någon som inte gör det?) och fixar lite med en ny design till bloggen. Den jag har nu är ju samma som jag har haft förut, men jag tänkte att den passar bättre än juldesignen tills vidare. ;)

Idag har jag vart ute på en promenad med kameran i det fina vädret och sedan varit hemma hos min moster för att ha födelsedagskalas för mormor. Åt smörgåstårta, glass med jordgubbssås och en massa annat gott. Är helt propp mätt nu! Bra uppladdning för matchen i morgon känner jag, haha.
I morgon ska vi iväg och spela säsongens sista match. Lite ledsamt. Tänker ge ALLT eftersom att det inte kommer bli någon mer match på ett halvår! Nu vinner vi!
Heja på oss!
Ny header. Censur tills vidare..
Världens roligaste melloparodi som min moster visa mig. Nästan bättre än originalen, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)