söndag, mars 2

Mål och sånt...

Halli hallå!
Hoppas ni har det bra, nu när det är vår och allt.
Helgen har rullat på efter de planer som jag skrev i förra inlägget. Filmkväll med Helena i fredags, konsert igår, sov hos Elin i natt och match idag.

Mötte serieledarna idag så vi fick jobba väldigt mycket med försvar. Vi gick väl fram och tillbaka med hur bra vi var men det var ändå ganska jämt poängmässigt. Det stod lika ett par gånger och vi ledde även halva sista perioden! Sedan så släppte vi tyvärr in två mål och matchen slutade 3-4.
Gjorde mitt första mål för säsongen (nu när den nästa är slut, haha). Det var på ett frislag framför mål. Hade ingen att passa till så jag sköt på mål och den satt rätt uppe i kryssen. :)
Är nöjd, men vi hade faktiskt varit värda oavgjort i-jalla-fall.

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Har faktiskt inga inlämningar eller nått nästa vecka så det känns rätt skönt att bara kunna ta det lite lugnt.
May the force be with you

2 från matchen...

 Efter andra perioden. Mamma skulle tagit kort när vi ledde ju! ;)

3 kommentarer:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)