måndag, mars 10

Fight, hide or run?

Hola amigos! (har börjat säga det på sistone, måste sluta!!)
Slutade extra tidigt idag eftersom att det var nån lärarkonferans, så jag han med en halvtimmans tidigare buss. Det är lycka det.
Sedan jag kom hem så har jag bara pluggat och insett att jag nog måste skippa fiolen i morgon också (missa ju förra veckan p.g.a Hovfjället) om jag ska hinna plugga klart till matteprovet. Vi får se hur jag gör. Vill ju åka till fiolen och orkar inte med matten, men i skolan handlar det ju inte om vad jag vill...
Nu ska jag göra mig i ordning för att sticka till träningen.
Vi ses

Kunde inte låta bli att publicera några bilder från Kreta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)