onsdag, mars 12

Oh what a beautiful day!

Tjenare vänner!
Idag har det varit en bra dag. Till och med ännu bättre än igår!
Alla lektioner har gått bra och varit kul. Till och med spanskan. Glosförhör - som jag kunde (!) - och sedan film halva lektionen.
Matteprovet gick också bra och var rätt lätt. Bra åtta uppgifter och jag tror att jag fixa alla. :)
Sen så hände det också lite saker utanför fönstret under tiden. SA2 hade sett att det rök från en balkong på andra sidan gatan så vår samhälls lärare fick ringa brandkåren. Så mitt under provet åker det förbi några brandmän i en korg utanför fönstret...
Jag märkte inget... tills vår lärare sa "jag vet att det händer spännande saker utanför, men koncentrera er på prover". DÅ kollade jag såklart, haha. ;)

I morgon ska jag iväg och kolla på åttornas kabaré. Saknar gamla frida tiden! Speciellt kabarén. Hoppas på att träffa lite gamla lärare och sådan också. :)
Vi hörs

 Bild från TTELA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)