fredag, mars 14

Great upcoming movies

Åter igen har jag hittar hur många bra trailers som helst på YouTube! Så här kommer lite tips på filmer som tycker verkar värda att se:

The true story behind Marry Poppins ska detta tydligen vara... vet inte om det är så men den verkar hur fin som helst och väldigt bra så jag ska verkligen se den!

Noah - namnet säger väl ganska mycket. Den handlar om Noah och arken. Väldigt storslagen ser den ut att bli så jag tycker att ni ska ta er en titt på trailern här under!

The hangover games, vet inte om jag ska se den men jag kollade på trailern och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! (jag skrattar) Verkar vara en film för kvällshumor.

Den här visades som reklam innan ett klipp och jag tycker den verkar helt okej. Lite smått galen men rolig.
Dessutom är Saoirse Ronan - som spelade Wanda/Melanie i the Host - med i den!!

The other woman. Ännu en trailer som visades innan ett klipp och jag skrattar! Detta är verkligen min typ av humorfilm, måste ses! Dessutom är ju Cameron Diaz med och så kan den inte bli dålig.

Kommer ni ihåg att jag visade lite klipp från den här Hunger games parodin förra gången? The starving games. Verkar ju hur rolig som helst! Jag säger bara: LOL. Och jag menar det!
MÅSTE se den på bio om den går i Sverige!

Visade den här förra gången också men jag gör det igen! Rio 2. Rio (1) var ju hur bra som helst så då måste jag bara se den här också. Go Blue!

Sist men inte (absolut inte) minst... How to train your dragon 2!!!! Aaah, fattar ni? En av mina favoriter bland animerade filmer har nu en uppföljare! Har väntat på den här trailern hur länge som helst.
Älskar Toothless!





Hitta ni nån som ni också är sugen på att se? Eller var ni nått tips om nån annan bra film som snart kommer ut och bara måste ses? Kommentera i så fall. :)
Det här inlägget - och andra liknande - kommer ni nu att kunna hitta i den nya kategorin "Tessan tipsar" här till höger. --> Kolla även in "Recentiorer".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)