söndag, mars 16

Fullt upp

I helgen har det hänt lika mycket som vanligt...
Åt middag på villa herne i lördags för att fira farmors födelsedag. Åt fläskfilé och pomes - supergott! Sedan åt vi efterrätt här hemma innan jag skyndade vidare för att kolla på dam elit kvalmatch till division 1. Det var en bra och jämn match, men tyvärr så tappa de på slutet och förlora med 8-11. Men det var ändå väldigt kul att kolla.
Lördagskvällen avslutades framför TV och Catching fire.

Idag har jag mestadels av dagen men min psykologiuppgift som nu är färdig och inlämnad. Har även hämtat hem båten och provat alla seglar kläder. Ska ju på läger om nån vecka vilket kommer bli kallt, så jag har stått här hemma med ca fem lager kläder och nästan svettats ihjäl. Men nu är allt provat i varje fall. ;)
Hoppas ni haft en lika bra helg. Här kommer några av Elins bilder...
Ses
Rätt häftig panoramabild där man kan se en spelares förflyttning...

 Min vackra "applåd-vippa", fångad på bild!


 Glada (och otroligt vackra), trots förlust

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)