söndag, mars 9

Sista matchen

Hej hej, och glad söndag... eller nått.
Matchen gick. Ja, jag vet inte, vi spelade väl bra eller så men vi förlora och jag är inte nöjd. Försökte verkligen ge allt och jag var taggad och så, men jag fick lixom inte fram "det där". Så jag var rätt besviken efteråt.
Som tur är så har jag världens bästa lag som ändå får en att bli glad.

Resten av eftermiddan har jag pluggat. Eller i varje fall försökt. Gav när jag kom till matten. Sparade den till sist och då hade jag minst energi kvar. Lite dumt eftersom att det är den jag behöver jobba mest med. Har prov på onsdag, hehe. Får plugga mycket i morgon i stället.
Just nu sitter jag och grejar lite i photoshop. Har väldigt mycket insop för redigering just nu. Bara det att jag är så mycket sämre på photoshop än jag vill va... så därför gav jag nyss upp.
Vi höres i morgon

Innan jag gav upp




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)