lördag, mars 22

Jag beklagar...

Har haft lite fullt upp de senaste dagarna och därför har jag inte hunnit skriva nått.
I trosdags var jag på handlerakurs för att få börja övningsköra. Se upp, snart har ni mig ute på vägarna! ;) Och igår var jag nere i Göteborg hela eftermiddan. Köpte bland annat lite presenter och nytt shower gel till mig själv. När jag gick och väntade på tåget hittade jag också en tröja på Gina. Hade inte tänkt att köpa några kläder men den satt bra och kostade bara 99 kr så den fick faktiskt följa med hem.

I kväll ska jag ut och käka pizza och fira Linneas och Amandas födelsedag. Det var ett tag sen vi såg så det ska bli kul.
Caoo

Älskar verkligen jordgubbsdoften! 
Min förra 60 ml tog nyss slut så nu passade jag på att köpa en 250 ml. Lär nog räcka ett tag ;)
 Bara en svart och enkel t-shirt, men som sagt så sitter den bra så jag gillar den


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)