måndag, mars 17

Det är konstigt att vissa dagar kan vändas om till motsatsen

Dagen började - måste säga det - helt kast, med filosofi/religion där jag inte förstod nått. Sedan har det väl gått till det bättre med ett helt okej och snabbt utvecklingssamtal, och nu när jag kom hem, en rolig överraskning som fick mig att hoppa och skrika.
Dagen har bara vänts om till sin raka motsats.

Nu ska jag snart iväg på match och jag hoppas att jag kan ta med mig den energin jag känner ut på plan och kunna köra riktigt hårt. Kanske säsongens sista match för min del!
Nuuu kör vi!
Bara för att uttrycka min glädje

2 kommentarer:

  1. OMG SÅ VACKER DANS HAHAHA!! ;)

    SvaraRadera
  2. Men vad var det för överraskning som du blev så glad för då? ;)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)