fredag, mars 14

Bättre kan det inte bli

Det har varit en bra dag, med ett bra slut på en bra vecka.
Den har varit bra av flera anledningar. Bland annat så har jag fått reda på resultatet på matte provet, klippt mig, frågat runt lite om sommarjobb och köpt två efterlängtade filmer. Catching fire ocg Breaking Dawn part 2. Har väntat alldeles för länge på att skaffa den sista filmen i serien, fy på mig! Men jag fick den för bara 69 kr. ;)

Dessutom: Jag själv och andra har sagt åt mig att jag måste lägga ut mer bilder i bloggen. Så nu har jag äntligen laddat över lite bilder från kameran!
Hoppas detta även är starten på en bra helg!
Kram

Några snabba suddiga bilder jag tog på nyklippta håret...
 Suddig + lockigt efter regnet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)