fredag, mars 7

End of the week, start of the weekend

Tjenare kompisar!
Då var det fredag igen, kort dag i skolan och så. Två lektioner. Sovmorgon + slutar tidigt. Lyx!
Vi har fått sätta upp mål på idrotten som vi ska jobba individuellt med under fyra veckor. Jag ska försöka sitt 90° i fem minuter. Kanske lite länge kanske men jag vill väldigt gärna klara det! ;)
Hade tänkt skriva lite på en psykologi uppsatts när jag kom hem men så blev det så klart inte. Istället gjorde jag lite allt annat mjöligt. Bland annat hitta jag en väldigt fin låt som jag tänkt göra en cover på (med fiolen alltså). Behöver inskaffa mig en bra mic först bara. Nån som har nått bra tips? :)
Ses

Behöver ta lite nya bilder snart känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)