torsdag, mars 13

Saknar gamla tider

Har vart och kollat på kabarén. Jag måste faktiskt säga att den var bra, riktigt bra! Förlåt klassen... men den var nästan bättre än våran!!
Det var en twilight parodi med rätt bra manus, bra sångare och musiker, bra dansare och bra skådespelare. En av huvudpersonerna, Edward, var tjej men såg verkligen ut som en kille, pratade som en kille (röstläge och allt) och till och med rörde sig som en kille. Det kallar jag bra skådespel! Jag visste inte att det var en tjej för än Maria (var med henne och hennes familj och såg den) sa att det var det. Riktigt bra gjort där!

För övrigt så var det kul att träffa lite gammalt frida-folk, alla lärare (saknad) och vår drama pedagog från kabarén. Saknar den tiden så sjuk mycket! Vill bara åka tillbaks och göra om det (så att jag kan vara med på föreställningarna också och inte vara sjuk...). Så himla roligt var det och vi kom så nära varandra i klassen också! Alla skolor borde göra något sånt här!
Love

Miss those days...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)