torsdag, april 4

Young and free!

Hjälp vad en dag går fort alltså! :o
I och för tjej så hade jag och Elin en ganska seg morgon. Tror att vi sa "nu går vi och gör oss i ordning" mist 10 gånger innan vi verkligen gjorde det, så klockan han väl bli halv ett innan vi gjorde något vettigt (fast nej, det vi gjorde då var faktiskt inte så vettigt det heller).
Åkte hem till Elin och hjälpte henne att flytta in i sitt nytappetserade och tomma rum, tog bort findus (fönsterglasfigur) från fönstret, spela fiol och en massa obetydliga saker...
Ska till träningen om en timma och nu ska jag klippa ihop min och Elins snygga "You're human"- The Host Scen. 
See U

Det är så skönt att ha lov!
En kväll tog jag kameran och bara gick ut och fota (solen sken fortfarande klockan 7 på kvällen!)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)