lördag, april 13

Lycka!

Hejsan! Har gjort en hel del idag..
Var på våffelcafé hela förmiddan och spelade först med synfonin och sedan med stråkningen.
Sedan åkte jag till Överby med Pauline. Åt på McDonalds och sedan gick vi runt lite och kolla. 
Hade ett presentkort på Etage så jag köpte feber och för evigt som är fortsättningen till feber (berättar mer om det sen). Eftersom att jag hade pengar kvar så köpte jag även genom dina ögon på engelska (The Host) och boken har omslag ifrån filmen! ♥ Och hur glad blir jag inte när jag kommer hem och der att det finns ett extra kapitel! :D 
För övrigt så köpte jag små minitofsar, alltid bra att ha och när vi var inne på H&M så prova jag en klänning bara för att och fastna helt för den! Jag gillar faktiskt klänningar men har typ inga. Hur som helst så köpte jag den. Perfekt till sommaren.
Nu sitter jag och kollar på Sherlock Holmes (det är lite svårt att skriva samtidigt) och snart börjar Star Wars episode V. ;)
Ha en bra kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)