fredag, april 12

Svar på frågestunden


Här kommer då ett inlägg med svaren på frågestunden. Har försökt att svara ganska utförligt och lagt in lite bilder för att det ska bli roligare! ;)


Favoritdoft?
Vet inte riktigt, tänker man parfym så gillar jag min Twilight immortal parfym annars så gillar jag även lukten av "natur" "sommarnatt" "våt asfalt" "vitsippor" och vanilj. ;)

Varför bloggar du inte på blogg.se? :/
Det finns flera anledningar. Dels så var det här jag började blogga och jag vill lixom inte släppa min blogg med alla inlägg, bilder osv. Och dessutom så tycker jag att blogger är väldigt lätt att använda när man t.ex. ska fixa design mm.
Men jag har faktisk en blogg på blogg.se som jag typ har övergivit... Seglinginnebandy.blogg.se

Favoritblogg?
Förutom mina vänners bloggar så brukar jag kolla Fokis blogg, en tjej som heter Julia och ibland en tjej som heter Elina.

Vilka umgås du mest med?
Utanför skolan så umgås jag mest med Elin. Annars är jag även ganska mycket med Maria och Lisa.


Bild eller slöjd?
Hmmm, svårt. Gillar båda! Men om jag måste välja så blir det bild ;)

Gillar du Justin Biber? :D
Jag tycker inte att han är dålig eller något sånt men jag är väl inget jättestort fan av honom heller...

Drömresemål och varför?
Har väl inget som jag verkligen MÅSTE men alla vill väl åka till USA? Sen skulle jag också vilja åka till typ Afrika eller Australien för att se deras kultur, Japan för att det verkar coolt, Nord- eller sydpolen för det skulle jag verkligen vilja se och sedan DISNEYLAND! :D

Favorit julkalender igenom tiderna?
Bäst någonsin är ju såklart Diselråttor och sjömansmöss! Men sådana som jag kommer ihåg mer av och som jag gillat är En decemberdröm (2005), Lasse-Majas dektektivbyro (2006), En riktig jul (2007), Hotell Gyllende Knorren (2010) och Tjuvarnas jul (2011).

Kan du inte svara på frågorna i ett videoinlägg? :)
Sorry men nej. Gillar inte min egen röst och gillar inte att göra videobloggar!

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Det är svårt! Det finns väl inget riktigt namn för den? Men om jag skulle beskriva den så skulle jag säga att det är en blandning av olika stilar och sånt som jag tycker är snyggt. Min klädstil är jag helt enkelt!

Bästa manliga/kvinnliga skådespelare?
Har väl ingen som jag gillar så där att jag måste se alla filmer han/hon är mer i, men skulle någon skratta om jag sa Cameron Diaz och Tom Cruise?

Hur ser din påsk ut?
Jag vet inte. Det är lite långt kvar så jag har inte börjat planera än ;D

Kan du inte film/ta kort på hur ditt rum ser ur?
Jo vist! Här kommer en video för jag tycker att man ser mer då.
(Förlåt för att ljudet är så dåligt ibland)
Oj hjälp, jag pratar i en video!

Gillar du lampor? BAMBAMBAA
Lampor är väl helt okej. Men bananer och vatten är bättre!

Du är väl kristen?
Japp :)

När/hur blev du det?
Blev det när jag konfirmera mig på Elida förra året. Hade ingen uppfattning om sådant innan utan gjorde det mest för att det var en kul grej, och se hur det slutade. ;)


Känner du ofta Guds närvaro? och vad har han gjort i ditt liv?
Vad ska jag svara på det? Det beror på vad jag gör och han har väl inte gjort något superamazing men jag har fått bönesvar :)

Ber du ofta?
Här kommer sanningen fram.. faktiskt gör jag det lite så mycket som jag borde! Någon gång i bland blir det väl.

Läser du bilbel regelbundet/går i kyrkan?
Jag läser nästa aldrig bibeln mer än att jag bläddrar i den ibalnd. :s Jag går i kyrkan ca en gång i månan men ändå inte som jag gjorde under min konfrimationstid. Då hoppade jag runt emellan en massa olika kyrkor, nu följer jag bara med Maria till "deras kyrka" och det tycker jag är rätt kul för att alla typ känner varandra där och de blir glada när jag kommer. :)


Det var allt! Tack till alla er som har ställt så många roliga frågor och jag hoppas att ni blir nöjda med svaren. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)