tisdag, april 16

NP prov och sånt..

Hello!
Har precis vart och sjungit lite opera i duschen och prövat hur högt jag kan gå. Alla har ju sina dolda talanger.
Hade som sagt NP i so/historia idag. Det gick faktiskt rätt bra och några frågor blev jag riktigt nöjd med. Fast på slutet så blev det lite stressigt och jag var tvungen att skriva 3 förståelse/analyseringsfrågor på 20 minuter. Men what ever , i morgon kör vi igen.
Sen jag fått reda på vad jag fick på NP i spanska. Höra gick helt okej och läsa (som jag trodde gick jättedåligt) fick jag B på! Jag bara, skojar du!
Där ser man.
Nu ska jag kolla på Star Wars.
Vi ses
Vill bara passa på att hälsa till min lilla vän Ronja som är i London nu. Vet att det betyder väldigt mycket för henne och hon har sett fram emot det såå länga. Jag hoppas att du har/får det bra! :)
 En mycket fin bild ifrån när jag var i London. Tagen med mobilkamera och allt... Längtar tillbaka lite nu ;)

1 kommentar:

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)