onsdag, april 24

NP i engelska ;)

Hello!
Hade två engelska nationella idag. Först läsa och sen höra. Det gick helt okej ändå och jag tror att jag hade rätt på det mesta. Fast när vi skulle ha hörförståelse så spelade vår lärare ljudet ifrån sin dator och vi satt i aulan, så man hörde rätt dåligt i början...
Efter lunchen (hade bara prov och sen lunch) så sa lärarna helt plötsligt att vi hade sett så trötta ut så att man fick åka hem ifall man ville... Och vem vill inte sluta halv 1?
Ett minus var ju i och för tjej att det regna när jag cykla hem. :/ Ska ut och springa sen och som det ser ut nu så är jag inte så taggad. Men jag tvingar med Elin och sticker ut ändå ;)
Nu ska jag göra lite läxor. ;)
Bye!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)