fredag, april 19

Musik, supruta och Star Wars

Rubriken sammanfattar dagen rätt bra. Spelat ganska mycket fiol + fått ackord till radioactive och spelat lite på den.
Fick sista vacinsprutan idag också. Det gjorde ont som vanligt (sorry, om det är nån som ska ta den). Spände mig väldigt mycket så jag har ont i halva armen och axel/naken just nu. De sa åt mig att slappna av men det är inte så lätt när det gör ont (då vill man ju spänna sig så att det går över, men såklart så funkar det ju inte så man avlider typ efter (förlåt igen)).
Alla ni som skulle kolla på star wars igår vet ju vilken flopp det blev när det inte var något ljud utan bara brus... 
Men de ska visa den i morgon igen - med ljud och utan pauser, så Maria kommer hit och ska vi kolla ihop. De två Star Wars nördarna kallar till möte. ;)
Har kollat på lite andra star wars grejer också, är man beroeende så är man!
Nu ska jag njuta utav fredakvällen.
See U
The star wars nördar..


Nya favoscenen alltså... xd

Är bara tvungen att slänga in en bild på min snyggt bäddade säng...
Pappa bad mig bädda den, jag la överkasten lite snyggt över allt - DET RÄKNAS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)