måndag, april 15

Snabbis

Hej! Skriver ett lite snabbt inlägg innan ska lägga mig och läsa.
Idag har de vart varm men fuktigt, typ kvaft och kvalmigt. Inte kul för mitt hår blir helt krulligt... -.-
Efter orkestern spelade jag och Elin upp en duett för några andra och det gick rätt bra. Sen så har jag gjort rent akvariet, varit ledsen över att det inte är Star Wars idag och slutligen fått reda på att jag kom in på mitt förstaval (som väntat).
I morgon har vi nationellt prov i So, vi får se hur det går.
Ses 






1 kommentar:

  1. Söt fisk! :)

    kika gärna in på min blogg och delta i veckans blogg om du har lust :)
    http://justadreamer.devote.se/blogs/25574549/veckans-blogg-vinnare-och-ny-omgaang.htm#WriteComment

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)