onsdag, april 10

Smile

Haj! 
Var hos tandläkarn idag och prata om tandställning idag. Kommer få räls först uppe och sedan nere och ha det i två år. Måste dra ut tre tänder också men det kommer ju bli bra efter så det är värt det.
Annars har jag inte gjort så mycket mer intressant än skola och läxor idag. Skulle följa med Linnea till Erikshjälpen men det var stängt. Hjälpte ett par hundägare att hitta sin bortsprugna hund.
Ha de!
Lika bra att lägga ut lite blider på metallfria leenden medan man fortfarande har ett..




2 kommentarer:

  1. Hejsan cool blogg!
    Åh jag vet hur de känns, jag var tvungena tt göra en operation sen efter med och än idag 3 år efter tandställningen så har jag räls bakom tänderna :/
    Kolla gärna in min blogg med, en annorlunda tjejblogg!
    Var även med i min tävling där du har chansen att vinna ett coolt
    och snyggt klistermärke ifrån junkyard!
    Eller ta chansen att få en länkning genom att ställa roliga frågor
    till min frågestund!
    Hoppas du mår bra och får en awesome dag!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Sv. Jag minns inte riktigt vilka inställningar jag hade, men jag hade ganska hög bländare, 100 i ISO och låg slutartid, men det bästa är att testa sig fram!:) Om bilden blir vit, testa då att höja bländaren (om det går med din kamera) :))

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)