onsdag, april 17

Motvind.

Har kommit på varför jag inte gillar att cykla till skolan. Hade världens modvind i morse. När det blåste som mest så kändes det som om jag inte rörde mig framåt hur mycket jag än trampade. Vad genomsvätt efter fem minuter..
Och på vägen hem trodde jag att jag skulle få medvind. Men första biten var det såklart sidvind/sned motvind. Fick typ ett skrattanfall varjegång vinden "stoppa mig"... det var inte kul.
Men som tur var hade jag medvind sista biten och då glömmer man allt annat.
So NP gick bättre idag. Två frågor mindre gjorde att jag i varje fall han med allt.
Nu ska jag göra klart min religionsfördjupning och lite andra läxor om det hinns med.
Chao

Bildbrist.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)