torsdag, april 11

Dagens Lindsey - Never give up for criticism


Antal att alla har sett "Talang" någon gång. Men visste ni att Lindsey faktiskt blev känd igenom "America's got talent"?
Hon var inte lika bra som hon var nu och det märks verkligen i detta klipp att hon blivit mycket bättre på mycket - men - jag skrattar verkligen när jag hör kritiken de ger henne.
Kolla t.ex. vid 5:00 - "Jag tror att ditt problem är att du behöver en grupp". Oh no! Kanske lite bakrundskomp men inte mer! 
Lindsey nämnde på en konsert att de sa att hon inte var bra nog, men hon gav inte upp och se var hon är idag! Så fortsätt kämpa, för den ända som kan säga att du inte är bra nog, är du!

Åter igen så är inte min stavning den bästa - tell, decide, mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)