söndag, april 7

Resultaten ifrån Dererfors..

Hello!
Är hemma efter cupen och är jättetrött! Gav verkligen allt igår. Har träningsvärk i ryggen och benen, blåsor under fötterna, blåmärken lite här och där och skrubbsår på knän + armbågar. Men det var riktigt kul!
Vi spelade verkligen ett helt annat spel och alla gjorde superbra ifrån sig. Första matchen van vi med 2-1 (!) och andra spela vi oavgjort, 2-2, vilket gjorde att vi van vår grupp och gick vidare till semifinal, snacka om att vi var glada.
Semifinalen gick dessvärre inte så bra och vi sluta som 4:a (vi var värda en tredjeplats!).
Hur som helst hade vi väldigt kul. Bodde på en skola mitt emot hallen så vi kunde gå tillbaka och slappa (festa) emellan vissa matcher. 
Åkte hem igår kväll efter som att de andra ska vara med på uttagningen till distrikslaget idag, men efter som att jag är 97:a så får jag inte vara med. Vi får hoppas att det går bra för de andra.


Två bilder Elins pappa tog

Har gjort en lite karta över planen...

... och en karta över ställen där jag har ont.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)