söndag, april 21

Dag på landet

Hello!
Var och hjälpte till att städa på min mormor och morfars hus på landet igår och det var därför det var så dålig uppdatering.
Hade som "uppdrag" att städa lekstugan och möblera mysigt där så det var väl vad jag gjorde mestadels utav tiden.. Sen så fotade jag lite också så finns kommer det äntligen nya bilder! ;) 
Han även med att sitta och läsa en stund också. Just nu läser jag en bok som heter Bläckhjärta. Det är en bok som handlar om böcker... o.O 
Den har också blivit film och jag måste säga att den är en aning långtråkig för det är liter för mycket beskrivningar. Annars är den väl okej. Köpte den på rean för typ 50 kr så den är väl värld ungefär det...

Kollade på star wars med Maria på kvällen, som ni vet.
Idag har jag planerat lite smågrejer att göra.
Ses


Mitt lilla projekt..
Resultatet... (mer kommer senare)









1 kommentar:

  1. Jättefin header du har! Har du redigerat så att kamerlinsen blev sådär, eller var det bara ljuset?

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)