tisdag, november 25

T-shirt väder?

Valed att ta min nya t-shir och mina jeans med hög midja (som för övrigt båda två är jättesköna). Tänkte att det kanske var lite kallt med t-shirt men den passar väldigt bra med byxorna och dessutom så brukar det vara rätt varmt i skolan så jag tog den ändå. Och vad händer på första lektionen? Brandövning. Så jag var tvungen att stå ute utan jacka när det var typ 5 grader. Kul.
För övrigt så har det vart lite skuggare hos oss idag som vi var tvungna att ta hand om. :) 

Har nyss kommit hem från orkestern där vi repar jullåtar för full. Det är bara två rep kvar till får första julkonsert. Inte långt kvar till jul! :o
På söndag är det första advent och då kommer också första delen av min adventskalender. Se fram emot det.

 That outfit bild, wow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)