tisdag, november 18

Matteprov

Var hemma sent idag, vid 6, eftersom att jag stannade kvar för att göra matteprov då jag missar det när vi egentligen ska ha det. Provet kändes nästan för lätt, så det känns inte riktigt som om jag har gjprt nått prov ändå, haha.
Skulle ha missat orkestern men den blev inställd så det passade ju bra. Träningen i morgon är också inställ så det ger mig lite mer tid att göra klart historiauppgiften. Dock så blir det ju lite dumt eftersom att jag bara tränar en dag den här veckan också. Vi får se om jag hinner med träningen på torsdag istället.
May the force be whit you


Väldigt mycket seriösa bilder det blev på ateljéfotograferingen, och ni har inte sett det värsta än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)