tisdag, november 4

HT Camp

Att uppdatera bloggen på lovet var ju inget jag direkt hade tid med om man säger så.
Var hemma i tre dagar och sedan åket vi iväg på spa i Vilket var riktigt skönt. Spenderade knappt två dagar där innan jag åkte vidare till Domsten (Helsingborg) på höstläger med seglingen.

Lägret var självklart riktigt kul och ganska jobbigt, hehe. Det var bara äta, segla, äta, segla, äta, samling, prata, sova. Och någonstans där emellan skulle man försöka hålla koll på alla blöta saker och försöka undvika att få dem så lite sandliga som lite (och det var inte lätt kan jag säga). ;)
Efter en dan på sjön var man rätt slut så vi höll oss pigga genom att käka massa godis (vissa kanske käkade för mycket,*host host* en viss stenungssundare).
Har även utvecklat mina danskakunskaper då en av våra tränare var dansk (och det var danskar med).

Om ni vill läsa mer om lägret kan ni göra det Här, och nedanför kan se några bilder som Sannas pappa har tagit..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)