lördag, november 8

Shopping på torp

Vart på torp och shoppat med mamma och pappa idag. Fick med mig en hel del bra saker hem (allt under + ett par skor). Behövde bland annat nya byxor vilket jag hittade ett par. Sen så hittade jag ha en skjorta och en vinröd tröja vilket jag också ville ha. Blev en ny t-shirt också eftersom att den har hyfsat billig och jag behöver nått casual.
Inte världens bäst bilder man jag hoppas att de duger. ;)

Byxor - BikBok 599:- (så sjuk sköna!)
 T-shirt - GinaTricot 99:-
Skjorta -  H&M 249:-
 Byxor med resår i midjan - Kappahl 199:-
 Tröja - Lindex 199:- (dock lite stor men over size är alltid mysigt)
 Byxor med låg midja - Cubus 499:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)