söndag, november 23

17 bast

Tjena tjena!
Har hunnit fylla år och lite sånt sen jag skrev sist. Firade födelsedagen med en massa grattis från alla underbara vänner, lite mindre fina bilder och film och kladdkaka. Igår träffade jag Elin och vi firade på ungefär samma sätt.
Kollade på Divergent för första gången (hade tänkt att se den på bio men det blev lite försenat, haha), men måste säga att den var grymt bra! Hade väldigt höga förväntningar men den var till och med bättre än mina förväntningar. Taggar att läsa boken!
Idag har jag fixat i ordning båten inför vintern, vaxat och polerat, så nu kommer den va snabbast på vattnet. ;) Längtar redan tills nästa säsong!!

Just nu sitter jag och kollar på Trassel. 17 bast men kollar fortfarande på Disney - men hallå, vem gillar inte Disney!? Tror att jag ska ta den sista biten kladdkaka också, hehe. ;)
Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)