söndag, november 30

31 november ♥

Hello!
Uppdatera inget igår men ni visste ju ungefär vad jag gjorde ändå. ;) Åkte iväg på morgon för att spela match i Skövde. Tyvärr förlora vi men vi spela bra ändå. Det var väldigt liten plan och vi fick två utvisningar. Fick vara med och spela boxplay båda gångerna (vi har 4 spelare på plan medan de andra är 5) och det var riktigt kul. Har gjort det förut men det kändes ändå kul. Vi höll oss lugna och helt tätt från mål. :)
På kvällen kom Helena hit och firade mig i efterskott. Fick ett "lamafår" aka. pennfack med klubbor i. Så söt, haha. ;) Sen så spelad vi lite spel och kollade på "Frozen" med högsta volym. 

Idag har jag inte gjort så mycket. Småplockat lite hemma, tagit en promenad i det iskalla med soliga vädret, gjort lite läxor och fixat med adventskalendern. Vad tycker ni om den? :)
Dessutom så är det mammas födelsedag så vi ska fira henne lite om en stund.
Hoppas att ni haft en bra helg!
Kram
Lite bilder jag tog när jag var ute




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)