onsdag, oktober 1

Bokmässan

Efter många om och men så har jag äntligen lyckats fixa ihop en vlogg från bokmässan. Det var nämligen där jag höll hus i lördags. ;)
Jag och Elin tog tåget till Göteborg och efter lite kö så tillbringade mesta dels av dagen inne på svenska mässan. Det var reda rama julafton, böcker överallt! Vi kunde inte ens slita oss för att gå ut och ät lunch, hehe.

Hittade hur som helst en del bra böcker (mycket fler än vad jag trodde). Rekommenderar verkligen alla att åka dit och jag ska tillbaka nästa år (om jag har läst ut alla böcker tills dess vill säga, hehe).

Vad som mer hände under dagen kan ni se i videon.
Säkert världens sämsta videoblogg. Ljudet kronglade, var dåligt och försvann (vilket ni kanske märker), men förhoppningsvis överlever ni ändå!

Slängde även in nån form av "Bokmässan haul" på slutet så ni kan se vad jag fick med mig hem.
Hoppas ni gillat!


Sara, Mats och de två kändisarna..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)