onsdag, oktober 15

SA2 chalalalala

Idrottsdagen blev som väntat lite blöt och väldigt väldigt kall. Det dugga lite från och till hela dag och jag gick runt och frös trots att jag hade sex lager tröjor på mig. Men det blev lite bättre när jag fick springa lite.
Själva grenarna gick väl bra. Jag vet ju inte var "bra" ligger direkt men jag är väl nöjd med det mesta. Kom tvåa på 400 meter (sprang på 1,27) och kastade 9,71 m på spjut så det är väl också rätt bra.

Stafetten var det som var roligast. Dels för att jag fick ganska mycket beröm för att jag sprang snabbt (wut! när blev jag snabb?) och dels för att vi van. Med ganska stor marginal dessutom. ;) Men ungefär hälften av vårt lag håller på med att springa och en fotbollsspelare. Jag tror att vi drog iväg lite på varje etapp. Kul var det i varje fall.
Hade träning nu på kvällen också så nu är jag typ helt slut.
Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)