söndag, oktober 19

Söndags segling

Var ute och seglade med Alva idag. Det såg lite mörkt ut när vi skulle åka, regnet bara öste ner, men när vi var inne på sanden så höll det upp och blev helt ok seglingväder. Vinden var fin och det var inte så kallt heller.
Vi övade lite på att segla utan roder - börjar få kläm på det nu - och sedan några minitävlingar och snurrar.

Har inte gjort så mycket nu på eftermiddan. Prövade att ha fakeblodet i ansiktet och jag är faktiskt lite osäker på om jag ska ha det i morgon. Dels så blev det väldigt stelt och varmt och sen så tog det en jädra tid att ta bort, speciellt som jag har det vid ögonen och vita kläder till. Kanske blandar ut lite med vatten i morgon men jag är som sagt osäker, vi får se i morgon.
Ses

Några från lilla tjörn runt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)