fredag, oktober 17

Friday

Holla amigos, skönt med fredag!
Har klarat av ett svenska prov idag och efter skolan drog jag för att köpa lite fakeblod på överby. Vi ska nämligen ha halloweendag på skolan på måndag så jag tänkte fixa lite inför det. Vet dock inte om jag tål att ha det i ansiktet. Prövade lite på handen förut och det funka så jag får se om jag försöker mig på som det ska vara i morgon.
Måndagen börjar även med att vi ska se på skräckfilm. Är sugen på att se "The conjuring" men vet inte om jag vågar, haha. Har bara sett 10 min på en skräckfilm innan. Om någon annan hänger med kanske jag gör det annars får det bli "corpsbirde". Vill se den med men det känns mer som en film jag kan se hemma.
Vi får se hur det blir.
Ha en bra fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)