måndag, oktober 20

Halloween på skolan

Idag var det då halloween på skolan. Hade lite blod i ansiktet utblandat med vatten, gick inte all in men bättre än inget.
Dagen började med skräckfilm. Skulle ju se "the conjuring" men eftersom att det redan hade börjat och jag inte såg någon jag kände där så såg jag "a nightmare before christmas" istället, och sen fick jag reda på att mina kompisar hade sätt "the conjuring", kul, men jag får väl se den på lovet.

Kollade på film på spanskan också och efter lunch hade vi håltimma, så vi har egentligen bara haft en riktigt lektion idag. Lite ovärt kanske, men ibland är det skönt med sånna dagar. ;)
Efter skolan åt jag lite subway (efter att ha tvättat bort allt smink) och sen åkte jag iväg till idrottshuset för att repa inför konserten i morgon. Där tillbringade jag resten av eftermiddan och kvällen ända tills jag kom hem hit till soffan. 
Chao!
 Emine är Aladdin 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)