söndag, september 28

No fear, adrenaline, life

Hola amigos!
Har varit ute och seglat med några ur zoomgänget idag. Blåste en hel det så man fick några härliga surfar. Körde även ett par race som kändes rätt bra. Börjar bli bättre och bättre på hårdvind nu tycker jag. ;) Använde även mitt nya segel vilket kanon.
Sjuk kul helt enkelt.
Resten av dagen har jag tillbringat med läxor. Ska ju till Stockholm och tävla nästa helg och då kan jag inte plugga då så måste ta igen det redan nu. Roligt. Men det blir det nästa helg i varje fall. :)

Har försök att klippa ihop en vlogg som jag spelade in igår men det kronglar lite. Om jag inte får klart den i morgon så får jag helt enkelt berätta vad som hände igår. Ni som följer mig på istagram vet redan.
Hakuna matata
Två från VM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)