lördag, oktober 18

Vinst

Halloj!
Idag har vi spelat match emot Borås vilken vi van med 9-1. Vi spelade verkligen jättebra idag och hade spelet hela tiden. 3 mål under sista 30 sekunderna, lixom. Tre poäng till oss.
När jag kom hem åt jag lite och sen tog jag en promenad till vattenfallet - jättefina färger där nu, synd att jag inte hade med mig kameran - och sen vidare hem till Elin. Vi fortsätta redigera en film som vi spela in i somras. Vi har klippt ihop hela nu och har bara ljudeffekter och eftertexterna kvar (vilka vi var klara med men då börja redigeringsprogrammet krångla så nu måste vi göra om allt).
Var hemma och åt en sväng och sen åkte jag tillbaka för all kolla på film.

Ska iväg och segla i morgon så jag ska nog gå och lägga mig och läsa nu. Hoppas att ni har haft en bra lördag!
Natti
Efter första perioden
 Syns inte så bra, men 9-1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)