tisdag, oktober 7

End of the season

Då var sista GP't seglat och seglingsäsongen i princip slut, BUHU! :(
Efter ett 6 timmar i bil och ett antal omvägar i Stockholm kom vi fram till Saltsjöbaden och Baggen. Vet inte riktigt vad man ska kalla Baggen. Det är ingen sjö och inget hav... det är typ... vatten. Har hur som helst aldrig seglat där förut men det var helt ok. Inte så mycket vågor så det var väl mer likt en insjö.

Själva seglingarna gick väl lite allt möjligt. Kom tredje sist ett race och nästa kom jag 5:a (!). Låg typ 3:a hela racet. Snacka om att jag var glad efteråt eller? Resten av racen kom jag väl någonstans i mitten så jag är väl nöjd. 

På lördagskvällen var vi även ute och åt hela (eller typ hela) gänget eftersom att en av oss ska sluta med zooma (snyft!). Det var väl lite halvt. Vi var 12 pers i en soffa vid ett runt bord (liite trångt kanske, hehe) och sammanlagt 30 pers. Maten tog över en timma att komma och alla fick den inte samtidigt. En kille fick sin dricka först och sin mat sist.
Men för övrigt så var det trevligt.

Så förutom lite kaos vid sjösättningen och upptagningen (då en viss person råka ramla i, gissa vem?) och väntan på middagen har helgen varit perfa. Det är sjuk vad jag älskar att hänga med dessa människor. Saknar dem redan! ❤ 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)