torsdag, oktober 9

Lite smått och gott (som muffins t.ex.)

Hola!
Stressen kan inte vara mer på topp än vad den är just nu. Har haft två matteprov denna vecka, ska ha ett svenska prov nästa i morgon och ett nästa vecka + ett spanska prov. Sen så passar lärarna på att slänga i en resursdag när allt typ är över. Lyckat där!

Men lite kul hinner jag ändå med mellan allt plugg. Igår var jag ute och åt pizza med mina amigos. Härlig att få prata av sig lite och träffa dem igen. Lyckad kväll även om jag glömde pengar och busskort.
Igår var jag även på sportskade kliniken för att kolla upp vad det är för fel på mitt knä. Fick väl typ tre eller fyra diagnoser, haha, men fick lite övningar att göra så vi får hoppas att det blir bättre. De var hur som helst jättetrevliga och duktiga. :)

Idag har jag till fixat lite muffins till morgonsdagens fredagsfika. Har inte smakat hur de blev så vi får hoppas att jag typ inte matförgiftar klassen, hehe. 
Ses




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)