fredag, februari 7

TGIF

Trodde att det var helg i morse när jag vakna, sängen var så himla skön och jag hade en känsla av att jag kunde sova hur länge jag ville. Men det gjorde inte så mycket eftersom att de ändå är fredag och jag hade sovmorgon + kort dag.
Det ända jag gjort idag är ungefär ätit frukost (btw såg en räv utanför på gärdet i morse!), åkt till skolan, haft typ en superkort engelska lektion, ätit pytt i panna, haft idrott (börjar bli en av mina favolektioner!? ser ni vad the power of fredag gör!), åkt hem och duschat och hängt efter dator resen av eftermiddag...
Helt ok dag. ;)

I morgon är det lördag vilket betyder sovmorgon på riktigt - äntligen! Trodde inte att jag hade några mer planer men tydligen ska pappa ha 50-års kalas vilket jag har missat. Hur tusan kan jag missa min pappas 50-års kalas? :o ;)
Hoppas ni har en bra fredag!
May the force be with you

Bara för att jag inte har några andra så får ni dessa (oh så vackra) bilder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)