fredag, februari 14

Happy valentines day!

Hello!
Är lite stökigt här hemma just nu. Rekommenderar er till att aldrig packa dan innan, något kommer bli glömt!
För övrigt så har jag väl haft en helt ok alla hjärtans dag. Lite "pyntat" i skolan, "glad alla hjärtans dag" och haha, dagens stora present kom ifrån västtrafik som i morse delade ut chokladhjärtan på bussen. ;) Synd att jag inte kan äta det bara...

När det kommer till tröjan så har det varit lite krångel... de försökte lämna dem när vi inte var hemma. Men efter lite telefonsamtal och annat fix så är det förhoppningsvis löst! 
Dock inte få den än på ett tag vilket är lite synd eftersom att jag hade velat ha med mig den på lovet... :/ Men den som väntar på något gott...!
Hoppas att ni har haft en fin dag och får ett bra lov.
Kramar
Jag posar med västtrakfikt fina present... no love, no friends, no life.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)