söndag, februari 23

Hemma från Trysil

Är hemma efter 8 dagar i Trysil. Lite skillnad att komma från minusgrader och 2 meter snö, till barmark och regn. Får jag ju vårkänslor när det är så varmt och vårigt ute, haha. Det är ju lixom fortfarande ljus ute vid klockan 5!

Det var verkligen hur mycket snö som helst i Trysil! När vi kom så var det så mycket så att man knappt såg stugan. Vallarna var högre än bilen! 
Bodde i samma mysiga stuga som vi alltid brukar vara i. Bodde i samma rum som jag brukar men skillnaden var att Ellen inte var med i år. Lite tråkigt att inte ha henne där! 

Veckan har tillbringats i baken från 9, halv 10 fram till halv 5, med paus för lunch. Sedan det bara varit chill i stugan med bastubad, god mat och mys framför Legend of the Seeker.
Vädret har också varit helt okej. Hade sol två dagar och inte för kallt. Lyckades vara ute i nypistade backar åtminstone tre dagar. ;)
Fredagen var särskilt kul eftersom att det hade kommit sa 2 dm snö efter att de hade pistat backarna så det var himla mjukt och kul att åka i. Dock så förvandlades backarna till puckelpistar ganska snabbt när man åkt några åk, med det var ändå kul.
Saknar det så himla mycket nu! Hade lugnt kunnat stanna en vecka till!!

Filmade en hel del så jag ska försöka fixa ihop en videoblogg. Men så länge så får ni nöja er med lite bilder....
 Världens mysigaste rum
 Lite snö... haha ;)
















 Hur jag tillbringade de mesta kvällarna...

 Syns inte så bra, men det är myyycke snöö!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)