torsdag, februari 6

En massa bra grejer!

Vi går emot ljusare tider mina vänner! För jag menar, har ni märkt vad ljust det är på eftermiddan! Det är för tusan inte ens mörkt när jag kommer hem längre! Eller när jag sitter på bussen för den delen.
Sedan så håller ju snön på att smälta bort. Den skulle gärna få ligga kvar lite till, gärna till sportlovet. Men första mars ska den vara borta. Då är det ju officiellt vår. ;)

Andra ljusa saker som vi (eller jag) har framför oss är ju fredag i morgon, med sovmorgon, innebandy på idrotten och kladdkaka. ;) Sedan drar jag till Göreborg i helgen och sen är det bara en vecka kvar till lov! Underbara sportlov. :)
Så vi (jag) har mycket bra saker framför oss. Men innan de ska ju lite uppgifter inlämnas, med det bryr vi inte oss om nu för detta är ett glatt inlägg!
Ha det bäst!

Hur mycket tror ni inte att min almanacka får mig att längta till lovet?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)