söndag, februari 9

En lite försenad julklapp...


På julafton sa pappa "det är en julklapp som inte är framme än, så du får den lite senare"... Sen så glömde vi lixom bort det men för några veckor sen så, "just de, var det inte nån mer julklapp som jag skulle få?".

Så nu, ungefär en och en halv månad i efterskott (eller 10 och en halv månad i förväg), säger jag God Jul och visar er min julklapp! Nämligen en väl behövd fjärrutlösare till kameran.
 Det är en Canon RC-6, för den som undrar och jag tycker att den funkar super-b. :)


 Nu kan jag lixom vara här ↓ medan kameran häär ↓ borta... :D



Man fick även till ett fodral som man kan sätta fast kamerarämmen så att man lätt kan ha med sig den överallt! :)
 Superlätt att använda! Ställ bara in kameran på fjärrutlösare och tyck på knappen. Dessutom kan man välja om man vill att den ska ta direkt när man trycker, eller efter 2 sek så att man kan kasta bort den (fast gärna så att man hittar den igen!) och så ett snyggt foto utan att den syns. ;)
Känner mig lite som ett proffs nu när jag kan glida runt med kamera, stativ och fjärrutlösare. Saken är bara det att det inte blir så många proffsiga foton utan mer... ja... "jag är i mitt rum och stilar framför kameran foton..."

Helnöjd!

1 kommentar:

  1. Najs!! Då kan vi ju ta bilder av oss båda utan att behöva springa fram och tillbaka för varje kort haha :)

    SvaraRadera

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)