söndag, februari 2

Jag utrycker min glädje!

Idag är en bra bra braa dag! Jippy joyho, vet ni varför?? För att jag har lämnat in religionsuppgiften! :D Jag är friiii!
Nu finns det en massa tid till alla små futtiga uppgifter som ligger och väntar.. men vad gör det? I CAN DO EVERYTHING! (Lite så känns det nu när jag är klar... det lät inte riktigt så för några veckor sedan, hehe).

Sedan så har det ju varit en bra dag eftersom att jag låg och läste Percy Jackson halva morgonen, bästa serien alltså. Har även tillbringat det mesta av dagen med Elin. Vi har inte kunnat ses på typ tre veckor eftersom att hon har vart sjuk...
Har även beställt tröjan och den beräknas vara i min ägo o ca en och en halv vecka. Det kan inte vara bättre! ;)
Hoppas ni har det bra!
Ses




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)